Τρόποι Αποστολής

1. Έξοδα Αποστολής

Οι παραγγελίες αποστέλλονται εντός Ελλάδας με την εταιρία ταχυμεταφορών (courier) ACS.

Οι παραγγελίες άνω των €50 αποστέλλονται ΔΩΡΕΑΝ εντός Ελλάδος. Για παραγγελίες κάτω τον €50 τα έξοδα αποστολής διαμορφώνονται στα €3,50.

Οι παραγγελίες με ογκώδη ή υπέρβαρα προϊόντα αποστέλλονται με πρακτορείο μεταφορών. Σε αυτή την περίπτωση σας ενημερώνουμε ότι δεν υποστηρίζεται η αντικαταβολή ως μέθοδος πληρωμής. Η πληρωμή της παραγγελίας θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί μέσω πιστωτικής κάρτας, Paypal ή τραπεζικής κατάθεσης. 

Η παραγγελία σας παραδίδεται στο ισόγειο της διεύθυνσης αποστολής, χωρίς να είναι υποχρεωτική η μεταφορά σε όροφο. Η παράδοση πραγματοποιείται τις εργάσιμες ημέρες (Δευτέρα έως Παρασκευή).

 

2. Χρόνος Παράδοσης

Ο χρόνος παράδοσης διαμορφώνεται ως εξής:

Εντός Αττικής

1-2 ημέρες

Χερσαίοι Προορισμοί

1-3 ημέρες

Νησιωτικοί Προορισμοί

1-4 ημέρες

Δυσπρόσιτες Περιοχές

1-5 ημέρες


Ο χρόνος παράδοσης αφορά σε εργάσιμες ημέρες και ισχύει από τη στιγμή αποστολής της παραγγελίας. Επίσης, είναι ενδεικτικός και μπορεί να μεταβάλλεται ανάλογα με τις εκάστοτε συνθήκες.

Για αναλυτικές πληροφορίες αναφορικά με τις δυσπρόσιτες περιοχές, παρακαλούμε όπως επισκεφτείτε την ιστοσελίδα της ACS πατώντας εδώ.

Σημειώνεται ότι εφόσον η παραγγελία έχει καταχωρηθεί από Δευτέρα εώς Παρασκευή μέχρι τις 13.00, θα επεξεργάζεται στην Αττική Κίνηση Logistics κατ’εντολή της GP Toys και θα παραδίδεται στην εταίρια ταχυμεταφορών την ίδια ημέρα.

 

Ο χρόνος παράδοσης μέσω πρακτόρειου διαμορφώνεται ως εξής:

Εντός Αττικής

1-2 ημέρες

Εκτός Αττικής

1-5 ημέρες

 

 *Στις παραπάνω περιπτώσεις εξαιρούνται οι αργίες και τα Σαββατοκύριακα



Η παράδοση της παραγγελίας ενδέχεται να καθυστερήσει στις ακόλουθες περιπτώσεις:

 

1. Καθυστέρηση πληρωμής μέσω τραπεζικής κατάθεσης

Η παραγγελία αποστέλλεται εφόσον έχει ολοκληρωθεί η πληρωμή της. Για την πιο άμεση και άρτια εξυπηρέτηση σας, παρακαλούμε στο αποδεικτικό της συναλλαγής να αναγράφονται στην αιτιολογία ο αριθμός της παραγγελίας καθώς και το ονοματεπώνυμο σας. Προκειμένου να πραγματοποιηθεί η αποστολή της παραγγελίας απαιτείται να γίνει ταυτοποίηση των στοιχείων πληρωμής, μία ενέργεια που καθορίζεται από τις διαδικασίες της εκάστοτε τράπεζας.

2. Σε περιόδους αιχμής και απρόβλεπτων συνθηκών

Κατά τις εορταστικές περιόδους αλλά και απρόβλεπτων συνθηκών όπως π.χ μία πανδημία, όπου ο όγκος εργασίας αυξάνεται.

3. Σε περίπτωση απρόβλεπτων φαινομένων, όπως π.χ ακραία καιρικά φαινόμενα, απεργίες καθώς και άλλα συμβάντα ανωτέρας βίας.

4. Καθυστέρηση από τον Προμηθευτή ή Κατάργηση Προϊόντος

Σε περίπτωση που υπάρξει κάποια απρόσμενη καθυστέρηση ή ακόμη και κατάργηση του προϊόντος θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας.

5. Εφόσον αντιμετωπίσουμε οποιδήποτε πρόβλημα με την παραγγελία σας και δεν είναι εφικτή η επικοινωνία μαζί σας, σύφωνα με τα στοιχεία επικοινωνίας που έχετε δηλώσει κατά την παραγγελία.

 

3. Αναζήτηση Παραγγελίας

Με την υποβολή της παραγγελίας σας εμφανίζεται στην οθόνη μήνυμα για την επιτυχή καταχώρηση της. Παράλληλα θα αποσταλεί το σχετικό ενημερωτικό μήνυμα στο ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο.

Όταν η παραγγελία σας είναι έτοιμη προς αποστολή και παραδοθεί στη εταιρεία ταχυμεταφορών, θα λάβετε ένα νέο email με τον αριθμό αποστολής. Για να παρακολουθήσετε την εξέλιξη της παραγγελίας σας παρακαλούμε όπως χρησιμοποιήσετε τον αριθμό αποστολής πατώντας εδώ