Παραγγελίες

Παραγγελίες
  • Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;

    Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

    a) Πληρωμή μέσω Χρεωστικής/Πιστωτικής κάρτας

    b) Μέθοδος αντικαταβολής

    c) Πληρωμή μέσω Paypal

    d) Πληρωμή μέσω IRIS

    Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με τους τρόπους πληρωμής πατήστε εδώ.
  • Τι είναι η Wish List;

    Η Wish List είναι μία λίστα στην οποία έχετε τη δυνατότητα να προσθέσετε τα αγαπημένα σας προϊόντα και μπορεί να αξιοποιηθεί για τις μελλοντικές σας αγορές. Απαιτείται να συνδεθείτε στο λογαριασμό σας ώστε να μπορείτε να δείτε το περιεχόμενο της Wish List. 

Αποστολές και παραδόσεις
  • Ποιοι είναι οι τρόποι αποστολής;

    Οι παραγγελίες αποστέλλονται εντός Ελλάδας με την εταιρία ταχυμεταφορών (courier) ACS.

    Για τις παραγγελίες με με ογκώδη ή υπέρβαρα προϊόντα μπορείτε να επιλέξετε αποστολή είτε μέσω της εταιρίας ταχυμεταφορών ACS, είτε μέσω Πρακτορείου Μεταφορών.

    Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με τους τρόπους αποστολής πατήσετε εδώ.
  • Πόσο κοστίζουν τα μεταφορικά;

    Οι παραγγελίες αποστέλλονται εντός Ελλάδας με την εταιρία ταχυμεταφορών (courier) ACS. Οι παραγγελίες άνω των €50 αποστέλλονται ΔΩΡΕΑΝ εντός Ελλάδος. Για παραγγελίες κάτω τον €50 τα έξοδα αποστολής διαμορφώνονται στα €3,50.

    Για τις παραγγελίες με με ογκώδη ή υπέρβαρα προϊόντα μπορείτε να επιλέξετε αποστολή είτε μέσω της εταιρίας ταχυμεταφορών ACS και το κόστος θα διαμορφωθεί με βάση τα ογκομετρικά στοιχεία, είτε μέσω Πρακτορείου Μεταφορών και το κόστος ανέρχεται στα 10€.

  • Ποιο είναι το κόστος αντικαταβολής;

    Η εξόφληση μπορεί να γίνει με μετρητά κατά την παράδοση της παραγγελίας σας, στον υπάλληλο της εταιρίας ταχυμεταφορών. H αντικαταβολή έχει επιπλέον κόστος 2€.

    Η αντικαταβολή δεν είναι διαθέσιμη για αποστολές που περιλαμβάνουν ογκώδη ή υπέρβαρα προϊόντα. Επίσης δεν υποστηρίζεται για αγορές των 500€ και άνω.
  • Πόσος χρόνος χρειάζεται για να πραγματοποιηθεί η παράδοση;

    Ο χρόνος παράδοσης με την εταιρία ταχυμεταφορών ACS διαμορφώνεται από 1 έως 5 ημέρες ανάλογα με τον προορισμό.

    Ο χρόνος παράδοσης με Πρακτορείο Μεταφορών διαμορφώνεται από 3 εώς 7 ημέρες ανάλογα με τον προορισμό.

    Ο χρόνος παράδοσης αφορά σε εργάσιμες ημέρες και ισχύει από τη στιγμή αποστολής της παραγγελίας. Επίσης, είναι ενδεικτικός και μπορεί να μεταβάλλεται ανάλογα με τις εκάστοτε συνθήκες.

    Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με τους τρόπους αποστολής πατήσετε εδώ.
Επιστροφές και πιστώσεις
  • Πως μπορώ να επιστρέψω κάποιο προϊόν;

    Η επιστροφή του προϊόντος είναι εφικτή εφόσον αυτό βρίσκεται σε άριστη κατάσταση όπως παραλήφθηκε, διατηρώντας άρτια την αρχική του συσκευασία. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι το προϊόν να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να παραμένει χωρίς φθορές και αλλοιώσεις. Διευκρινίζεται ότι θα πρέπει να συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα παραστατικά.

    Κατόπιν της επικοινωνίας σας με το τμήμα εξυπηρέτησης, θα ενημερώνεται η εταιρία ταχυμεταφορών ACS ώστε να παραλαμβάνει τα προϊόντα που είναι προς επιστροφή, από το χώρο σας. Το κόστος, το οποίο ανέρχεται στα 3,5€ επιβαρύνει τον πελατη. Ωστόσο δεν καταβάλλεται από τον πελάτη κατά την παράδοση του επιστρεφόμενου προϊόντος στην εταιρία ταχυμεταφορών ACS, αλλά αφαιρείται κατά την επιστροφή του οφειλόμενου ποσού από την GP Toys στον πελάτη.

    Εφόσον επιλέξετε διαφορετική  εταιρία ταχυμεταφορών για την επιστροφή του προϊόντος, παρακαλούμε όπως λάβετε υπ’όψιν ότι το κόστος διαμορφώνεται βάσει των χρεώσεων της εκάστοτε εταιρίας. Σε αυτή την περίπτωση τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη και καταβάλλονται στην αντίστοιχη εταιρία ταχυμεταφορών.

    Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε μαζί μας στο customercare@gptoys.gr ή μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας στο 216 5001 150 και 10.00-18.00.

    Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με την πολιτική επιστροφών πατήστε εδώ.
Λογαριασμός
  • Τι είναι ο λογαριασμός μου;

    Η δημιουργία λογαριασμού αφορά την εγγραφή σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Η καταχώρηση των προσωπικών σας δεδομένων αξιοποιείται στα πλαίσια της διαδικασίας παραγγελίας. Με τη σύνδεση στο λογαριασμό σας μπορείτε να παρακαλουθήσετε το ιστορικό των παραγγελιών σας και να έχετε πρόσβαση στο καλάθι και τη Wish List σας.
  • Πρέπει να είμαι εγγεγραμένος χρήστης για να ολοκληρώσω την παραγγελία μου;

    Μπορείτε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας είτε ως εγγεγραμένος χρήστης, είτε ως επισκέπτης. Στην περίπτωση που είστε εγγεγραμένος χρήστης έχετε πρόσβαση στα στοιχεία σας και στο ιστορικό των παραγγελιών σας. Εναλλακτικά ως επισκέπτης, συμπληρώνετε όλα τα απαραίτητα στοιχεία για την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.
  • Πως μπορώ να ανακτήσω τον κωδικό μου;

    Σε περίπτωση που ξεχάσετε τον κωδικό σας μπορείτε να τον ανακτήσετε. Επιλέγετε την ένδειξη «Ξέχασα τον κωδικό μου» και συμπληρώνετε το email σας στο αντίστοιχο πεδίο. Θα λάβετε άμεσα ένα email ανάκτησης του κωδικού πρόσβασης. Σε περίπτωση που δεν εμφανιστεί το μήνυμα στο ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο, παρακαλούμε να ελέγξετε το φάκελο «Ανεπιθύμητα».