Λογαριασμός

Παραγγελίες
  • Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;

    Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

    a)Πληρωμή μέσω Χρεωστικής/Πιστωτικής κάρτας
    b)Πληρωμή με τη χρήση του ηλεκτρονικού πορτοφολίου Masterpass
    c)Μέθοδος αντικαταβολής
    d)Πληρωμή μέσω Paypal
    e)Πληρωμή μέσω τραπεζικής κατάθεσης

    Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με τους τρόπους πληρωμής πατήστε εδώ.
  • Τι είναι η Wish List;

    Η Wish List είναι μία λίστα στην οποία έχετε τη δυνατότητα να προσθέσετε τα αγαπημένα σας προϊόντα και μπορεί να αξιοποιηθεί για τις μελλοντικές σας αγορές. Απαιτείται να συνδεθείτε στο λογαριασμό σας ώστε να μπορείτε να δείτε το περιεχόμενο της Wish List. 

  • Τι είναι η Gift Card;

    Έχετε τη δυνατότητα να χαρίσετε στους αγαπημένους σας μια δωροεπιταγή με αξία της επιλογής σας. Η δωροεπιταγή μπορεί να εξαργυρωθεί ηλεκτρονικά από τα αγαπημένα σας πρόσωπα κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας. 
  • Πως μπορώ να εξαργυρώσω τη Gift Card;

    Για να εξαργυρώσετε την Gift Card παρακαλούμε όπως χρησιμοποιείσετε τον κωδικό που σας έχει αποσταλλεί, στη σύνοψη της παραγγελίας και το αντίστοιχο ποσό θα αφαιρεθεί από την παραγγελία σας.
Αποστολές και παραδόσεις
  • Ποιοι είναι οι τρόποι αποστολής;

    Οι παραγγελίες αποστέλλονται εντός Ελλάδας με την εταιρία ταχυμεταφορών (courier) ACS.

    Οι παραγγελίες με ογκώδη ή υπέρβαρα προϊόντα αποστέλλονται με πρακτορείο μεταφορών.

    Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με τους τρόπους αποστολής πατήσετε εδώ.
  • Πόσο κοστίζουν τα μεταφορικά;

    Οι παραγγελίες αποστέλλονται εντός Ελλάδας με την εταιρία ταχυμεταφορών (courier) ACS.

    Οι παραγγελίες άνω των €50 αποστέλλονται ΔΩΡΕΑΝ εντός Ελλάδος. Για παραγγελίες κάτω τον €50 τα έξοδα αποστολής διαμορφώνονται στα €3,50.

    Οι παραγγελίες με ογκώδη ή υπέρβαρα προϊόντα αποστέλλονται με πρακτορείο μεταφορών.

  • Ποιο είναι το κόστος αντικαταβολής;

    Η εξόφληση μπορεί να γίνει με μετρητά κατά την παράδοση της παραγγελίας σας, στον υπάλληλο της εταιρίας ταχυμεταφορών. H αντικαταβολή έχει επιπλέον κόστος 2€.

    Η αντικαταβολή δεν είναι διαθέσιμη για αποστολές που πραγματοποιούνται μέσω πρακτορείου μεταφορών. Επίσης δεν υποστηρίζεται για αγορές των 500€ και άνω.
  • Πόσος χρόνος χρειάζεται για να πραγματοποιηθεί η παράδοση;

    Ο χρόνος παράδοσης διαμορφώνεται από 1 έως 5 ημέρες ανάλογα με τον προορισμό.

    Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με τους τρόπους αποστολής πατήσετε εδώ.
Επιστροφές και πιστώσεις
  • Πως μπορώ να επιστρέψω κάποιο προϊόν;

    Η επιστροφή του προϊόντος είναι εφικτή εφόσον αυτό βρίσκεται σε άριστη κατάσταση όπως παραλήφθηκε, διατηρώντας άρτια την αρχική του συσκευασία. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι το προϊόν να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να παραμένει χωρίς φθορές και αλλοιώσεις. Διευκρινίζεται ότι θα πρέπει να συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα παραστατικά.

    Κατόπιν της επικοινωνίας σας με το τμήμα εξυπηρέτησης μας, θα ενημερώνεται η εταιρία ταχυμεταφορών ACS ώστε να παραλαμβάνει τα προϊόντα που είναι προς επιστροφή, από το χώρο σας. Κατόπιν της επικοινωνίας σας με το τμήμα εξυπηρέτησης, θα ενημερώνεται η εταιρία ταχυμεταφορών ACS ώστε να παραλαμβάνει τα προϊόντα που είναι προς επιστροφή, από το χώρο σας. Το κόστος, το οποίο ανέρχεται στα 5€, επιβαρύνει τον πελατη. Ωστόσο δεν καταβάλλεται από τον πελάτη κατά την παράδοση του επιστρεφόμενου προϊόντος στην εταιρία ταχυμεταφορών ACS, αλλά αφαιρείται κατά την επιστροφή του οφειλόμενου ποσού από την GP Toys στον πελάτη.

    Εφόσον επιλέξετε διαφορετική  εταιρία ταχυμεταφορών για την επιστροφή του προϊόντος, παρακαλούμε όπως λάβετε υπ’όψιν ότι το κόστος διαμορφώνεται βάσει των χρεώσεων της εκάστοτε εταιρίας. Σε αυτή την περίπτωση τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη και καταβάλλονται στην αντίστοιχη εταιρία ταχυμεταφορών.

    Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε μαζί μας στο customercare@gptoys.gr ή μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας στο 216 5001 150 και 10.00-18.00.

    Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με την πολιτική επιστροφών πατήστε εδώ.
Λογαριασμός
  • Τι είναι ο λογαριασμός μου;

    Η δημιουργία λογαριασμού αφορά την εγγραφή σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Η καταχώρηση των προσωπικών σας δεδομένων αξιοποιείται στα πλαίσια της διαδικασίας παραγγελίας. Με τη σύνδεση στο λογαριασμό σας μπορείτε να παρακαλουθήσετε το ιστορικό των παραγγελιών σας και να έχετε πρόσβαση στο καλάθι και τη Wish List σας.
  • Πρέπει να είμαι εγγεγραμένος χρήστης για να ολοκληρώσω την παραγγελία μου;

    Μπορείτε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας είτε ως εγγεγραμένος χρήστης, είτε ως επισκέπτης. Στην περίπτωση που είστε εγγεγραμένος χρήστης έχετε πρόσβαση στα στοιχεία σας και στο ιστορικό των παραγγελιών σας. Εναλλακτικά ως επισκέπτης, συμπληρώνετε όλα τα απαραίτητα στοιχεία για την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.
  • Πως μπορώ να ανακτήσω τον κωδικό μου;

    Σε περίπτωση που ξεχάσετε τον κωδικό σας μπορείτε να τον ανακτήσετε. Επιλέγετε την ένδειξη «Ξέχασα τον κωδικό μου» και συμπληρώνετε το email σας στο αντίστοιχο πεδίο. Θα λάβετε άμεσα ένα email ανάκτησης του κωδικού πρόσβασης. Σε περίπτωση που δεν εμφανιστεί το μήνυμα στο ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο, παρακαλούμε να ελέγξετε το φάκελο «Ανεπιθύμητα».