Πως μπορώ να επιστρέψω κάποιο προϊόν;
Πως μπορώ να επιστρέψω κάποιο προϊόν;
Η επιστροφή του προϊόντος είναι εφικτή εφόσον αυτό βρίσκεται σε άριστη κατάσταση όπως παραλήφθηκε, διατηρώντας άρτια την αρχική του συσκευασία. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι το προϊόν να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να παραμένει χωρίς φθορές και αλλοιώσεις. Διευκρινίζεται ότι θα πρέπει να συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα παραστατικά.
Κατόπιν της επικοινωνίας σας με το τμήμα εξυπηρέτησης, θα ενημερώνεται η εταιρία ταχυμεταφορών ACS ώστε να παραλαμβάνει τα προϊόντα που είναι προς επιστροφή, από το χώρο σας. Το κόστος, το οποίο ανέρχεται στα 3,5€ επιβαρύνει τον πελατη. Ωστόσο δεν καταβάλλεται από τον πελάτη κατά την παράδοση του επιστρεφόμενου προϊόντος στην εταιρία ταχυμεταφορών ACS, αλλά αφαιρείται κατά την επιστροφή του οφειλόμενου ποσού από την GP Toys στον πελάτη.
Εφόσον επιλέξετε διαφορετική εταιρία ταχυμεταφορών για την επιστροφή του προϊόντος, παρακαλούμε όπως λάβετε υπ’όψιν ότι το κόστος διαμορφώνεται βάσει των χρεώσεων της εκάστοτε εταιρίας. Σε αυτή την περίπτωση τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη και καταβάλλονται στην αντίστοιχη εταιρία ταχυμεταφορών.
Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε μαζί μας στο customercare@gptoys.gr ή μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας στο 216 5001 150 και 10.00-18.00.
Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με την πολιτική επιστροφών πατήστε εδώ.
Κατόπιν της επικοινωνίας σας με το τμήμα εξυπηρέτησης, θα ενημερώνεται η εταιρία ταχυμεταφορών ACS ώστε να παραλαμβάνει τα προϊόντα που είναι προς επιστροφή, από το χώρο σας. Το κόστος, το οποίο ανέρχεται στα 3,5€ επιβαρύνει τον πελατη. Ωστόσο δεν καταβάλλεται από τον πελάτη κατά την παράδοση του επιστρεφόμενου προϊόντος στην εταιρία ταχυμεταφορών ACS, αλλά αφαιρείται κατά την επιστροφή του οφειλόμενου ποσού από την GP Toys στον πελάτη.
Εφόσον επιλέξετε διαφορετική εταιρία ταχυμεταφορών για την επιστροφή του προϊόντος, παρακαλούμε όπως λάβετε υπ’όψιν ότι το κόστος διαμορφώνεται βάσει των χρεώσεων της εκάστοτε εταιρίας. Σε αυτή την περίπτωση τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη και καταβάλλονται στην αντίστοιχη εταιρία ταχυμεταφορών.
Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε μαζί μας στο customercare@gptoys.gr ή μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας στο 216 5001 150 και 10.00-18.00.
Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με την πολιτική επιστροφών πατήστε εδώ.